Bölge ASKOM toplantısı Bilecik’te gerçekleştirildi

SAĞLIK (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 24.06.2026 - 13:31, Güncelleme: 24.06.2026 - 13:06
 

Bölge ASKOM toplantısı Bilecik’te gerçekleştirildi

Bölge ASKOM toplantısı Bilecik’te gerçekleştirildi
Yılın ilk Bölge Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu (ASKOM) Toplantısı, Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirildi.Bilecik Bozüyük Devlet Hastanesinde yapılan toplantıya; Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, Bilecik İl Sağlık Müdürü Dr. Ferhat Damkacı, Kütahya İl Sağlık Müdürü Vekili Uzm. Dr. Ahmed Arif Uzun, Afyonkarahisar İl Sağlık Müdür Vekili Op. Dr. Mehmet Duran ile birlikte hizmet başkanları, başkan yardımcıları ve sağlık yöneticileri katıldı.Toplantıda, bölge illerinde sunulan acil sağlık hizmetleri kapsamlı bir şekilde değerlendirilirken; hizmet kalitesinin artırılması, hastaların doğru ve hızlı bir şekilde uygun sağlık tesislerine yönlendirilmesi, sağlık kuruluşları arasındaki koordinasyonun güçlendirilmesi ve ortak çalışma alanlarının geliştirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Mevcut uygulamaların detaylı olarak ele alındığı toplantıda, bölge genelinde acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve sürdürülebilir bir yapıda yürütülmesine yönelik planlamalar değerlendirildi.Ayrıca, iller arası iş birliğinin geliştirilmesi, sevk süreçlerinin etkin yönetimi ve sağlık hizmetlerinin koordinasyon içerisinde kesintisiz bir şekilde sürdürülmesine yönelik öneriler paylaşılırken, ortak çözüm stratejileri üzerinde duruldu.
Bölge ASKOM toplantısı Bilecik’te gerçekleştirildi
Yılın ilk Bölge Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu (ASKOM) Toplantısı, Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirildi.
Bilecik Bozüyük Devlet Hastanesinde yapılan toplantıya; Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, Bilecik İl Sağlık Müdürü Dr. Ferhat Damkacı, Kütahya İl Sağlık Müdürü Vekili Uzm. Dr. Ahmed Arif Uzun, Afyonkarahisar İl Sağlık Müdür Vekili Op. Dr. Mehmet Duran ile birlikte hizmet başkanları, başkan yardımcıları ve sağlık yöneticileri katıldı.
Toplantıda, bölge illerinde sunulan acil sağlık hizmetleri kapsamlı bir şekilde değerlendirilirken; hizmet kalitesinin artırılması, hastaların doğru ve hızlı bir şekilde uygun sağlık tesislerine yönlendirilmesi, sağlık kuruluşları arasındaki koordinasyonun güçlendirilmesi ve ortak çalışma alanlarının geliştirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Mevcut uygulamaların detaylı olarak ele alındığı toplantıda, bölge genelinde acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve sürdürülebilir bir yapıda yürütülmesine yönelik planlamalar değerlendirildi.
Ayrıca, iller arası iş birliğinin geliştirilmesi, sevk süreçlerinin etkin yönetimi ve sağlık hizmetlerinin koordinasyon içerisinde kesintisiz bir şekilde sürdürülmesine yönelik öneriler paylaşılırken, ortak çözüm stratejileri üzerinde duruldu.

Eskişehir HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ehaber.tv.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.