.Erzurum’da ''Kerbela'' Cemevinde Ağıtlarla Anıldı
.Erzurum’da ''Kerbela'' Cemevinde Ağıtlarla Anıldı
.“Erzurum Hz. İmam Hüseyin Cemevi’nde düzenlenen Kerbela ‘Acımıza Ağıtlar’ programında birlik ve kardeşlik mesajları verildi; hiçbir güç bu dayanışmayı bozamaz.”
Kerbela “Acımıza Ağıtlar” Programı Erzurum’da Birlik ve Dayanışma Mesajı Verdi
ehaber/Sema Örs) - Erzurum Hz. İmam Hüseyin Cemevi’nde gerçekleştirilen Kerbela “Acımıza Ağıtlar” programı, yoğun katılımla ve güçlü birliktelik mesajlarıyla yapıldı. Program öncesinde Cemevi Başkanı Ertürk Karaman, davetlilere yemek ikramında bulunarak misafirperverliğini gösterdi.

Protokolde Palandöken Belediye Başkanı Muhammet Sunar, Erzurum Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili M. Gökberk Kocaaliler, Erzurum Büyükşehir Belediyesi Sosyal ve Kültür İşler Daire Başkanı Ergün Engin, Erzurum Kültür ve Turizm İl Müdürü Ahmet Yer, bürokratlar ve STK temsilcileri ve Erzurum Cemevi Başkanı Ertürk Karaman yer aldı.

Sanatçılar Abdulkadir İde, Ayhan Yalçın, Binali Bektaş ve Şahin Sarıgül Kerbela’nın acısını ağıtlarla dile getirirken, sunumu Yakup Çağlayan gerçekleştirdi.
Konuşmalarda, Alevi kardeşlerimizle birlik ve beraberliğin önemi vurgulandı. Katılımcılar, bu kardeşlik bağının hiçbir güç tarafından bozulamayacağını ifade ederek, Erzurum’un kültürel ve manevi değerlerine sahip çıkma kararlılığını ortaya koydu.

Program sonunda birlik ve dayanışma mesajlarıyla Kerbela’nın insanlığa bıraktığı değerler bir kez daha hatırlatıldı. Erzurum halkı, kardeşlik ve vefa duygularıyla bu anlamlı geceyi yaşadı ve yaşattı...
Haber videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz..
Erzurum HABERİ
Video albümüne giderek videoya yorum yazabilir yada videoyu sosyal medyada paylaşabilirsiniz.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

