Kadınlar altını, erkekler gümüşü tercih ediyor

EKONOMİ (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 03.09.2025 - 18:30, Güncelleme: 03.09.2025 - 18:21
 

Kadınlar altını, erkekler gümüşü tercih ediyor

Kadınlar altını, erkekler gümüşü tercih ediyor
Samsun’un Çarşamba ilçesinde 33 yıldır gümüşçülük yapan Ebubekir Şimşek, gümüşe olan ilginin genellikle erkeklerden geldiğini belirterek, "Gümüş uzun vadede yatırım aracı olabilir" dedi.Şimşek, bölgedeki kadınların hâlâ altını tercih ettiğini vurgulayarak, "Bölgemizde bayanlarımız gümüşe ilgi göstermiyor. Daha çok altına yöneliyorlar. Gümüşü genellikle erkeklere satıyoruz. Gençler de birbirlerine hediye ediyor, gurbetçiler alıyor" diye konuştu.Altın fiyatlarındaki artışa rağmen kadınların tercihini altından yana kullandığını aktaran Şimşek, "Gümüş de değerli bir takı. Altın fiyatlarının yükselmesiyle gümüşe yönelim var ama altın hâlâ ön planda. Örneğin gençler sözlüsüne altın bileklik almak istese 10-15 bin TL arasında fiyatla karşılaşıyor. Gümüş bileklik ise 500-3 bin TL civarında. Bu nedenle gümüşe rağbetin artmasını bekliyoruz" dedi.Özel günlerde hediye amaçlı gümüşün tercih edildiğini belirten Şimşek, "Erkekler daha çok gümüş alıyor. Çarşamba’da bayanlar altını seviyor. Ancak ilçeler dışında gümüşe daha çok ilgi olduğunu görüyorum" ifadelerini kullandı.Gümüşün yatırım açısından da değer taşıdığına dikkat çeken Şimşek, "Gümüş 2015’te 2,9 TL iken, şimdi 55 TL civarında. Uzun vadede kazandırıyor. Yatırım amacıyla değerlendirmelerini tavsiye ederim" diye konuştu.
Kadınlar altını, erkekler gümüşü tercih ediyor
Samsun’un Çarşamba ilçesinde 33 yıldır gümüşçülük yapan Ebubekir Şimşek, gümüşe olan ilginin genellikle erkeklerden geldiğini belirterek, "Gümüş uzun vadede yatırım aracı olabilir" dedi.
Şimşek, bölgedeki kadınların hâlâ altını tercih ettiğini vurgulayarak, "Bölgemizde bayanlarımız gümüşe ilgi göstermiyor. Daha çok altına yöneliyorlar. Gümüşü genellikle erkeklere satıyoruz. Gençler de birbirlerine hediye ediyor, gurbetçiler alıyor" diye konuştu.

Altın fiyatlarındaki artışa rağmen kadınların tercihini altından yana kullandığını aktaran Şimşek, "Gümüş de değerli bir takı. Altın fiyatlarının yükselmesiyle gümüşe yönelim var ama altın hâlâ ön planda. Örneğin gençler sözlüsüne altın bileklik almak istese 10-15 bin TL arasında fiyatla karşılaşıyor. Gümüş bileklik ise 500-3 bin TL civarında. Bu nedenle gümüşe rağbetin artmasını bekliyoruz" dedi.

Özel günlerde hediye amaçlı gümüşün tercih edildiğini belirten Şimşek, "Erkekler daha çok gümüş alıyor. Çarşamba’da bayanlar altını seviyor. Ancak ilçeler dışında gümüşe daha çok ilgi olduğunu görüyorum" ifadelerini kullandı.

Gümüşün yatırım açısından da değer taşıdığına dikkat çeken Şimşek, "Gümüş 2015’te 2,9 TL iken, şimdi 55 TL civarında. Uzun vadede kazandırıyor. Yatırım amacıyla değerlendirmelerini tavsiye ederim" diye konuştu.

Samsun HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ehaber.tv.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.