Şanlıurfa’da mevsimlik tarım işçilerine mobil sağlık hizmeti

SAĞLIK (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 03.09.2025 - 16:30, Güncelleme: 03.09.2025 - 16:04
 

Şanlıurfa’da mevsimlik tarım işçilerine mobil sağlık hizmeti

Şanlıurfa’da mevsimlik tarım işçilerine mobil sağlık hizmeti
Şanlıurfa’da tarlada çalışan mevsimlik tarım işçilerine mobil sağlık hizmeti veriliyor. Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü hastane imkanlarından uzak tarım işçileri için mobil sağlık hizmetini devreye aldı. Haliliye Sağlıklı Hayat Merkezi’nde görev yapan aile hekimi, hemşire ve ebelerden oluşan mobil ekipler, mevsimlik tarım işçileri ile ailelerinin aşılamaları, kadın, gebe, bebek, çocuk ve gençlik sağlığı izlemleri ile bulaşıcı hastalık, kanser, verem ve kronik hastalık taramalarını, sahada gerçekleştiriyor. Ekipler, iş yoğunluğu ve farklı nedenlerle sağlık merkezlerine ulaşamayan işçileri çalıştıkları alanlarda ziyaret ederek, onlara sağlık hizmeti sunuyor. Haliliye İlçe Sağlık Müdürü Salih Tavur, devletin sunduğu sağlık hizmetlerini hem tanıtmak hem de vatandaşları bilinçlendirmek için çalıştıklarını belirtti. Savur, "Bugün ekiplerimizle birlikte biber temizleme alanlarında çalışan vatandaşlarımızı ziyaret ederek kanser taramaları başta olmak üzere bağımlılıkla mücadele ve sağlıklı yaşam konularında bilgilendirme yaptık. Amacımız, erken teşhisin önemine dikkati çekmek ve toplumda farkındalığı artırarak vatandaşlarımızın sağlıklı yaşam sürmelerine katkı sağlamaktır" ifadelerini kullandı. Yapılan açıklamada, mobil sağlık hizmetinin devam edeceği bildirildi.
Şanlıurfa’da mevsimlik tarım işçilerine mobil sağlık hizmeti
Şanlıurfa’da tarlada çalışan mevsimlik tarım işçilerine mobil sağlık hizmeti veriliyor.
Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü hastane imkanlarından uzak tarım işçileri için mobil sağlık hizmetini devreye aldı. Haliliye Sağlıklı Hayat Merkezi’nde görev yapan aile hekimi, hemşire ve ebelerden oluşan mobil ekipler, mevsimlik tarım işçileri ile ailelerinin aşılamaları, kadın, gebe, bebek, çocuk ve gençlik sağlığı izlemleri ile bulaşıcı hastalık, kanser, verem ve kronik hastalık taramalarını, sahada gerçekleştiriyor. Ekipler, iş yoğunluğu ve farklı nedenlerle sağlık merkezlerine ulaşamayan işçileri çalıştıkları alanlarda ziyaret ederek, onlara sağlık hizmeti sunuyor.
Haliliye İlçe Sağlık Müdürü Salih Tavur, devletin sunduğu sağlık hizmetlerini hem tanıtmak hem de vatandaşları bilinçlendirmek için çalıştıklarını belirtti. Savur, "Bugün ekiplerimizle birlikte biber temizleme alanlarında çalışan vatandaşlarımızı ziyaret ederek kanser taramaları başta olmak üzere bağımlılıkla mücadele ve sağlıklı yaşam konularında bilgilendirme yaptık. Amacımız, erken teşhisin önemine dikkati çekmek ve toplumda farkındalığı artırarak vatandaşlarımızın sağlıklı yaşam sürmelerine katkı sağlamaktır" ifadelerini kullandı.
Yapılan açıklamada, mobil sağlık hizmetinin devam edeceği bildirildi.

Şanlıurfa HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ehaber.tv.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.