1776 yılında kurulan ABD, kurulduğundan bugüne kadar hazırladığı tüm planlarını İran mı bozdu?
Beyaz Saray ve ABD’nin arkasındaki güç olan Piramidin Tepesi, Trump dönemine kadar kendilerine tabi olmayan ABD Başkanlarını öldürüyorlardı. Örneğin; 1865’te Abraham Lincoln, 1881’de James A. Garfield, 1901’de William McKinley ve 1963’te John F. Kennedy’i öldürüldüğü gibi…
Bütün bunlara rağmen Trump, istediklerini yapmadığı için Piramidin Tepesi Trump’ı yok sayıp Netanyahu ile Ortadoğu’da 250 yıllık planlarını gerçekleştirmek için düğmeye bastı. Ancak Ortadoğu’da iki kadim devlet vardı. Bunlardan birisi Türkiye, diğerı ise İran idi.
ABD’nin Müesses Nizamı bir taşla iki kuş vurmayı planladı. Ortadoğu’nun en büyük devletlerinden biri olan İran’ın üzerine önce Netanyahu’yu saldı. Netanyahu’ya her türlü desteği vermesine rağmen başaramadı. Çünkü ABD’siz Netanyahu ve İsrail bir hiçtir.
Trump ne kadar istemese de Müesses Nizam, Piramidin Tepesi, Trump’ı İsrail’in yanında olmak için İran’la savaşa soktu. Trump'da savaşa girmek zorunda kalarak İsrail’in yanında yerini aldı.
İran’a saldıran İsrail ve ABD, İran’ın ne kadar kadim bir devlet olduğunu ABD’ye ve Piramidin Tepesine bir kez daha kanıtladı. ABD, Müesses Nizamı İran’ı bir anda Venezuela zannetti. Ama İran, Venezuela’ya benzemedi ve ABD’yi resmen yendi.
Bunu gören Trump artık her şeyi göze aldı. Önce Müesses Nizama karşı dik durup katil Netanyahu’yu azarlamaya başladı. Piramidin Tepesine rağmen Trump, İran ile barış yapmak için her türlü fedakârlığı yapmak zorunda kaldı.
Ancak İran ile Trump barışsalar da Piramidin Tepesi, katil Netanyahu’ya barışı bozması için İran’ın kırmızı çizgisi olan Lübnan’a durmadan saldırtıyor. Çünkü piramidin tepesi ve İsrail’e rağmen bölgede barış yapılırsa, firavunun torunları olan piramidin tepesinin 250 yıllık planları çöpe atılacaktır. Hatta 1600 yıllık planları da çöpe atılacaktır.
Ortadoğu’daki yeni gelişmeleri hem müesses nizam hem de Trump gördü ve bunların ne kadar tehlikeli gelişmeler olduğunu anladılar. Örneğin; Türkiye, şimdilik Mısır, Suudi Arabistan, Pakistan ve Katar ile Türkiye’nin öncülüğünde bir araya geldiler. Ortadoğu’da çok büyük bir güç hâline geldiler. Yarın bu güce İran da katılacaktır. İşte o zaman Ortadoğu’da ABD istediğini yapamayacaktır.
Bunu gören Piramidin Tepesi, yarın yine Türkiye öncülüğünde TRÇ, yani Türkiye-Rusya-Çin iş birliğinin kurulacağını, kurulacak olan bu TRÇ iş birliğine Mısır, Suudi Arabistan, Pakistan, Katar, İran ve bütün Ortadoğu ülkelerinin de katılacağını biliyor.
İşte o zaman ABD de dolar imparatorluğu da bitecektir. Çünkü bu ülkeler kendi aralarında bir para birimi belirleyip tüm ticaretlerini bu para birimi ile yaparlarsa ABD diye bir güç kalmaz.
Eğer benim bu dediklerimi Türkiye, Rusya ve Çin bir an önce hayata geçirmezlerse, yine Piramidin Tepesi İran’ı yenememesine rağmen mecbur kalacak ve Üçüncü Dünya Savaşı’nı çıkartmak için bakın ne planlar hazırlacaktır.
ABD arasında sorun olan Tayvan nedeniyle Çin ile her an savaşa girme ihtimaliine hazırlanıyor. Yine çok yakın bir zamanda ABD ile Küba karşı karşıya geleceklerdir. Rusya ile Avrupa’yı karşı karşıya getirmek için her türlü oyunu oynayacaklardır.
Bunlarla da istediklerini alamazlarsa, iki nükleer silahı olan ülke Hindistan ve Pakistan’ı bir şekilde kışkırtıp karşı karşıya getireceklerdir. Hindistan’ı Pakistan’a nükleer silah attırarak Üçüncü Dünya Savaşı’nı çıkartmayı da planlamaktadırlar.
Çünkü 250 yıllık planları olan Piramidin Tepesinin bir üyesi olan Bill Gates, 8 milyar olan dünya nüfusunun çok olduğunu, bunun bir buçuk milyara düşürmeleri gerektiğini söylemiştir.
Onun için Trump seçildiğinde onun yanına monte edilen, seçildiğinde yanında olan, ancak anlaşamayan Elon Musk, Trump’ın yanından ayrılmak zorunda kalmıştır.
Şimdi Elon Musk’a soruyorum!…
Trump’ı yönetemediniz, bütün dünyadaki insanların beynine çip takıp nasıl yöneteceksiniz? Yoksa Tayvan’dan tanesi 100 dolara getirdiğiniz maymunlar ile mi dünyayı yönetmeyi düşünüyorsunuz?
Ey Elon Musk, size soruyorum!…
Yeni bir pandemi üretecek misiniz? Dünyayı savaşla yenemediniz. Bunu çiplerle de başaramayacağınız gibi yeni bir pandemi vakası uydurup dünya nüfusunu 8 milyardan bir buçuk milyara düşürme planlarınız başarılı olmayacaktır.
Ve bu ilk hamleyi Türkiye’den mi başlatıyorsunuz?
Tekrar size soruyorum…
Prof. Dr. Oytun Erbaş'ın sizinle herhangi bir bağlantısı var mıdır?
Oytun Erbaş, CNN Türk’e çıkıp bir saat sizin pislik planlarınızı anlatıp “Ben çip taktırmadan yanayım.” demesi dikkatimi çekmiştir. Ama bu da tutmayacaktır.
Niçin? Neden mi?
Ben söyleyeyim. Nedeni ne olursa olsun asla başaramayacaksınız.
Çünkü siz, kendinizden başkasının yaşama hakkının olmadığına inanan bir topluluksunuz…
Bu tehlikenin önünü ancak TRÇ, yani Türkiye-Rusya-Çin iş birliği kurulup, bu iş birliğine tüm Ortadoğu ülkeleri katılmasıyla dünyada ABD’ye karşı bir güç oluşturularak engellenebilir.
Aksi takdirde çok kısa zamanda Üçüncü Dünya Savaşı’nı çıkarmak kaçınılmaz bir son olacaktır. Tek çözüm, TRÇ kurulup ABD’nin ve dolar imparatorluğunun sonunu getirmekten başka çare olmadığıdır.
