Eskişehir’deki hastanelerin performansı masaya yatırıldı
SAĞLIK
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
04.10.2025 - 12:01, Güncelleme:
04.10.2025 - 11:41
Eskişehir’deki hastanelerin performansı masaya yatırıldı
Eskişehir’deki hastanelerin performansı masaya yatırıldı
Eskişehir’de bulunan C, D ve E Grubu hastanelerin yöneticileri ile birlikte Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları İl Değerlendirme toplantısı yapıldı.Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Serkan Ceyhan’ın başkanlığında, İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici ve Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkan Yardımcısı Gözde Gök’ün katılımıyla Eskişehir’de bulunan C, D ve E Grubu hastanelerinin yöneticileri ile birlikte Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları İl Değerlendirme toplantısı yapıldı.Yapılan İl Değerlendirme Toplantısında; 9-19 Eylül 2025 tarihleri arasında Sağlık Müdürlüğü değerlendirme ekipleri tarafından C Grubu Sivrihisar Devlet Hastanesi, D Grubu Çifteler Devlet Hastanesi ve E grubu Günyüzü Şehit Melih Özcan İlçe Devlet Hastanesi, Mihalıççık Gün Sazak İlçe Devlet Hastanesi, Alpu İlçe Devlet Hastanesi, Beylikova İlçe Devlet Hastanesi ve Mahmudiye İlçe Devlet Hastanelerinde yapılan "2025 Yılı Mayıs-Eylül Dönemi Sağlık Tesisi İl Değerlendirme" sonuçları ilgili hastane yöneticileri ile paylaşılarak gerekli iyileştirme çalışmaları için planlamalar yapıldı.
Eskişehir’deki hastanelerin performansı masaya yatırıldı
Eskişehir’de bulunan C, D ve E Grubu hastanelerin yöneticileri ile birlikte Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları İl Değerlendirme toplantısı yapıldı.
Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Serkan Ceyhan’ın başkanlığında, İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici ve Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkan Yardımcısı Gözde Gök’ün katılımıyla Eskişehir’de bulunan C, D ve E Grubu hastanelerinin yöneticileri ile birlikte Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları İl Değerlendirme toplantısı yapıldı.
Yapılan İl Değerlendirme Toplantısında; 9-19 Eylül 2025 tarihleri arasında Sağlık Müdürlüğü değerlendirme ekipleri tarafından C Grubu Sivrihisar Devlet Hastanesi, D Grubu Çifteler Devlet Hastanesi ve E grubu Günyüzü Şehit Melih Özcan İlçe Devlet Hastanesi, Mihalıççık Gün Sazak İlçe Devlet Hastanesi, Alpu İlçe Devlet Hastanesi, Beylikova İlçe Devlet Hastanesi ve Mahmudiye İlçe Devlet Hastanelerinde yapılan "2025 Yılı Mayıs-Eylül Dönemi Sağlık Tesisi İl Değerlendirme" sonuçları ilgili hastane yöneticileri ile paylaşılarak gerekli iyileştirme çalışmaları için planlamalar yapıldı.
Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Serkan Ceyhan’ın başkanlığında, İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici ve Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkan Yardımcısı Gözde Gök’ün katılımıyla Eskişehir’de bulunan C, D ve E Grubu hastanelerinin yöneticileri ile birlikte Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları İl Değerlendirme toplantısı yapıldı.
Yapılan İl Değerlendirme Toplantısında; 9-19 Eylül 2025 tarihleri arasında Sağlık Müdürlüğü değerlendirme ekipleri tarafından C Grubu Sivrihisar Devlet Hastanesi, D Grubu Çifteler Devlet Hastanesi ve E grubu Günyüzü Şehit Melih Özcan İlçe Devlet Hastanesi, Mihalıççık Gün Sazak İlçe Devlet Hastanesi, Alpu İlçe Devlet Hastanesi, Beylikova İlçe Devlet Hastanesi ve Mahmudiye İlçe Devlet Hastanelerinde yapılan "2025 Yılı Mayıs-Eylül Dönemi Sağlık Tesisi İl Değerlendirme" sonuçları ilgili hastane yöneticileri ile paylaşılarak gerekli iyileştirme çalışmaları için planlamalar yapıldı.
Eskişehir HABERİ
www.ehaber.tv.tr
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

