Eskişehir’deki hastanelerin performansı masaya yatırıldı

SAĞLIK (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 04.10.2025 - 12:01, Güncelleme: 04.10.2025 - 11:41
 

Eskişehir’deki hastanelerin performansı masaya yatırıldı

Eskişehir’deki hastanelerin performansı masaya yatırıldı
Eskişehir’de bulunan C, D ve E Grubu hastanelerin yöneticileri ile birlikte Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları İl Değerlendirme toplantısı yapıldı.Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Serkan Ceyhan’ın başkanlığında, İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici ve Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkan Yardımcısı Gözde Gök’ün katılımıyla Eskişehir’de bulunan C, D ve E Grubu hastanelerinin yöneticileri ile birlikte Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları İl Değerlendirme toplantısı yapıldı.Yapılan İl Değerlendirme Toplantısında; 9-19 Eylül 2025 tarihleri arasında Sağlık Müdürlüğü değerlendirme ekipleri tarafından C Grubu Sivrihisar Devlet Hastanesi, D Grubu Çifteler Devlet Hastanesi ve E grubu Günyüzü Şehit Melih Özcan İlçe Devlet Hastanesi, Mihalıççık Gün Sazak İlçe Devlet Hastanesi, Alpu İlçe Devlet Hastanesi, Beylikova İlçe Devlet Hastanesi ve Mahmudiye İlçe Devlet Hastanelerinde yapılan "2025 Yılı Mayıs-Eylül Dönemi Sağlık Tesisi İl Değerlendirme" sonuçları ilgili hastane yöneticileri ile paylaşılarak gerekli iyileştirme çalışmaları için planlamalar yapıldı.
Eskişehir’deki hastanelerin performansı masaya yatırıldı
Eskişehir’de bulunan C, D ve E Grubu hastanelerin yöneticileri ile birlikte Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları İl Değerlendirme toplantısı yapıldı.
Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Serkan Ceyhan’ın başkanlığında, İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici ve Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkan Yardımcısı Gözde Gök’ün katılımıyla Eskişehir’de bulunan C, D ve E Grubu hastanelerinin yöneticileri ile birlikte Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları İl Değerlendirme toplantısı yapıldı.
Yapılan İl Değerlendirme Toplantısında; 9-19 Eylül 2025 tarihleri arasında Sağlık Müdürlüğü değerlendirme ekipleri tarafından C Grubu Sivrihisar Devlet Hastanesi, D Grubu Çifteler Devlet Hastanesi ve E grubu Günyüzü Şehit Melih Özcan İlçe Devlet Hastanesi, Mihalıççık Gün Sazak İlçe Devlet Hastanesi, Alpu İlçe Devlet Hastanesi, Beylikova İlçe Devlet Hastanesi ve Mahmudiye İlçe Devlet Hastanelerinde yapılan "2025 Yılı Mayıs-Eylül Dönemi Sağlık Tesisi İl Değerlendirme" sonuçları ilgili hastane yöneticileri ile paylaşılarak gerekli iyileştirme çalışmaları için planlamalar yapıldı.

Eskişehir HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ehaber.tv.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.